غم تو

ب ه ب ر ک ه ی ع ا ش ق ی خ و ش ا م د ی د
برکه ی عاشقی

  با سیم نازمژه هات یه عمره گیتارمی زنم

 

                                    نگاهتو کوک نکنی من خودمودارمی زنم

 

            چشمات اگه رو پنجرم طرحه ستاره نزنند

 

                                   دست خودم نیست دلمو به درودیوارمی زنم

 

           تواگه نباشی من مثل اون دخترکی که گمشده

                                     گوشه کوچه می شینم ازغم تو زارمی زن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:59 ] [ قبلا مژگان الان ساسان ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ تقدیم به کسیه که خیلی دوسش دارم واینو به اون تقدیم میکنم. .... جون دوستت داشتم ودارم وخواهم داشت.
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 120
بازدید دیروز : 53
بازدید هفته : 173
بازدید ماه : 412
بازدید کل : 78064
تعداد مطالب : 92
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1